Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Столична підземка планує відсвяткувати 50-річчя роботи початком будівництва двох нових гілок та запуском мережі Wi-Fi

Дві нові лінії столичного метрополітену почнуть будувати вже цьогоріч. Про це заявив учора виконувач обов'язків заступника голови КМДА Валерій Миронов на засіданні Міжнародної асоціації "Метро". Ділитися досвідом до Києва приїхали керівники підземок з країн СНД. У озвучених планах київської влади на нинішній рік - введення в експлуатацію трьох станцій, закупівля сотні нових вагонів, завершення проекту автоматичного проходу пасажирів. Планують також запустити систему Wi-Fi, що забезпечить доступ до мережі інтернету на всіх станціях.
Три нові станції Куренівсько-Червоноармійської лінії, сотня придбаних вагонів, інтернет, повністю реалізований автоматичний прохід пасажирів - з цим Київський метрополітен зустрічатиме своє п?ятдесятиріччя наступного року. До кінця 2009-го розпочнуть спорудження двох нових гілок столичного метро - Лівобережну та Подільсько-Вигурівську. А до проведення Євро-2012 у київській підземці відкриють ще три станції. До того часу з'являться також додатковий пасажирський перехід між станціями "Театральна" та "Золоті ворота" і другий вихід зі станції "Республіканський стадіон".
Про розвиток підземного транспорту говорили вчора представники метрополітенів країн СНД, які об'єдналися в Міжнародну асоціацію "Метро".
"Такі зустрічі мають вагоме значення, тому що метрополітени країн Асоціації побудовано на єдиній технологічній базі," зауважив начальник КП "Київський метрополітен" Петро Мірошников, "і для того, щоб розвивати цей вид транспорту, нам потрібно обмінюватися досвідом". До того ж багато обладнання, якого потребує київська підземка, виробляють заводи, розташовані саме на території держав колишнього Радянського Союзу, а не далекого зарубіжжя. Пан Мірошников зазначив, що нині доволі динамічно розвивається Казанський підземний транспорт.
"Там уже працюють із рухомим складом на aсинхронних приводах," - пояснив Петро Мірошников, "це те, що ми плануємо зробити на нашій новій гілці?. Також столичних метрополітенівців цікавить система безконтактного проходу пасажирів, що діє в московській підземці, а також те, як обробляють тунелі Бакинського метрополітену.
Своєю чергою Київський метрополітен може похвалитися тим, що він інтенсивніше перевозить пасажирів. "Наша підземка найбільше завантажена", - зазначив Петро Мірошников. - "Щогодини на перон прибувають 80 рухомих складів, тобто 40 пар". Для порівняння, інтенсивність руху в Московському метрополітені - 38 пар протягом години, в Санкт-Петербурзькому - 32, в інших містах ще менше. В. о. заступника голови КМДА Валерій Миронов зазначив, що нові станції метрополітену оснащені ліфтами, слуховими маячками та інформаційними табло, що допомагає орієнтуватися в підземці людям з обмеженими можливостями.

"Ми сповнені оптимізму й сподіваємося, що невдовзі економічна ситуація поліпшиться і це дасть нам змогу розвивати столичний метрополітен," - сказав пан Миронов. - "Ми плануємо, що він матиме пять гілок, на яких працюватимуть 84 станції".

Джерело: Хрещатик, 23.04.09

Ваша оцінка: Ні Середня оцінка: 1.3 (3 голоси)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»