Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

У метрополітені провели інвентаризацію рекламних площ

Робоча група з фахівців комунальних підприємств «Київреклама» та «Київський метрополітен» закінчили інвентаризацію рекламних площ у вагонах столичного метрополітену. Інспекція тривала майже 3 тижні. За її результатами підготовлено нову концепцію розміщення інформаційних наліпок у вагонах.

«Ми продовжуємо формувати якісний рекламний простір у місті, орієнтуючись на європейські стандарти. Головним завданням є, з одного боку, значно знизити рівень «інформаційного шуму», а з іншого - переглянути тарифну політику на рекламні послуги у Києві», - повідомив директор КП «Київреклама» Олег Калініченко.

За його словами, зараз у вагонах метрополітену рекламний простір охоплює близько 12,5 тисяч кв. м. Нова концепція передбачає його скорочення практично на 50%. Зокрема, інформаційні наліпки планують забрати  на «скосах» над дверима, по «периметру» та на 50% дверей.

Водночас зі зменшенням кількості реклами має зрости її вартість. Відповідний проект рішення розглядатиметься на сесії Київради.

«Для нашого підприємства нова концепція більш ніж на часі. Маємо постійні звернення від пасажирів з цього питання. Тому дякуємо керівництву міста та «Київрекламі», які займаються розміщенням реклами у метрополітені, за розробку документу і чекаємо на його впровадження», - сказав начальник столичної підземки Віктор Брагінський.

Він зауважив, що одним з важливих пунктів вважає очищення від реклами скосів над дверима, оскільки для пасажирів там важливо розміщувати лінійну схему метрополітену.

Переформатування рекламного простору в метрополітені лише один з кроків до впровадження загальної концепції розміщення інформаційних носіїв у місті. Глобальним завданням є зменшення кількості зовнішньої реклами в столиці щонайменше на третину, особливо в центральній та історичній частині міста.

«Результат нашої роботи буде помітний не завтра, тому що зараз місто перенасичене, я б сказав, інформаційно засмічене. Однак, наша задача змінити показник кількості реклами на якість, не зменшуючи при цьому надходження до столичного бюджету», - підсумував директор КП «Київреклами» Олег Калініченко.

Середня оцінка: 1.6 (19 голосів )

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»