Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

На завершення будівництва трьох станцій КЧЛ необхідно 785 млн грн.

До 2010 року буде завершено заплановане будівництво нових станцій Київського метрополітену. Про це сказав генеральний директор КП "Київський метрополітен" Петро Мірошников, коментуючи виконання програми будівництва та розвитку мережі метрополітенів України на 2006-2010 роки. Джерело: Вечірній Київ, 03.04.09

До 2010 року буде завершено заплановане будівництво нових станцій Київського метрополітену. Про це сказав генеральний директор КП "Київський метрополітен" Петро Мірошников, коментуючи виконання програми будівництва та розвитку мережі метрополітенів України на 2006-2010 роки.

"Завдання, які ставляться цією програмою, є прискорення темпів будівництва метрополітену, підвищення рівня технічного оснащення, ефективності та безпечності роботи підземки, збільшення питомої ваги загального пасажиропотоку за рахунок метрополітену", - зазначив Петро Мірошников.
За його словами, програмою передбачається продовження Куренівсько-Червоноармійської лінії до Виставкового центру, зведення нових станцій та других виходів зі станцій "Дарниця" і "Вокзальна". Сирецько-Печерську лінію буде продовжено до Дарницького вокзалу, побудують електродепо на Куренівсько-Червоноармійській лінії. Крім того, заплановано будівництво двох нових гілок метрополітену: Подільсько-Вигурівської, яка з'єднає правий та лівий береги Києва, а також Лівобережної, яка пройде від діючої станції "Лівобережна" через житловий масив Троєщина.

До Євро-2012 планується побудувати другий вихід зі станції "Республіканський стадіон" та другий перехід між станціями "Театральна" і "Золоті ворота", а також реконструювати пересадочний вузол між станціями "Хрещатик" та "Майдан Незалежності?"
Щодо пускових об'єктів, то на станції "Деміївська" на 98% вже виконано оздоблювальні роботи. Будівельна частина станційного комплексу "Голосіївська" виконана на 97%, залишилось закінчити будівництво аварійного виходу та платформну дільницю. Споруджено також станційний комплекс "Васильківська". Тут оздоблювальні роботи виконано на 65%. Споруджуються виходи з вестибюлів. Тупики за станцією "Васильківська" споруджені на 65%. Загалом на завершення будівництва трьох станцій метро Куренівсько-Червоноармійської лінії необхідно 785 млн грн.
Що стосується проектування першої черги будівництва Лівобережної лінії метрополітену, то зараз проводиться робота з відведення земельних ділянок під будмайданчики та електродепо "Троєщина".

Петро Мірошников розповів і про стан оновлення рухомого складу. 2006 року було укладено договір на поставку 37 вагонів метрополітену на суму 94,95 млн грн. З міського бюджету профінансовано 64,6 % від передбачених обсягів. У 2007 році сплачено борг 27 млн грн. за придбані 2006 року 37 вагонів (кошти міського бюджету) та укладено договір на поставку 25 вагонів на суму 99,99 млн грн. Наприкінці року отримано 5 вагонів. У 2008 році профінансовано 13,5 млн грн. за отримані у 2007 році 5 вагонів. У цілому за 2006-2008 роки з міського бюджету сплачено 49% від обсягів, передбачених державною програмою. "Програмою соціально-економічного та культурного розвитку Києва на 2009 рік" передбачено виділення 413,6 млн грн. для придбання 100 нових вагонів.

"Місту необхідно придбати 100 вагонів, 50 з яких направити на три нові станції метро в бік житлового масиву "Теремки". Інші 50 - на Сирецько-Печерську лінію, оскільки в разі відкриття станцій "Голосіївська", "Васильківська" та "Деміївська" незабезпечення їх вагонами значно погіршить рух на лінії загалом", - додав Петро Мірошников.

Джерело: Вечірній Київ, 03.04.09

Ще немає голосів

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»