Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Їздити у метро стало простіше

У Київському метрополітені  презентували мобільний додаток  «Метро для всіх».  Цей проект є результатом спільної діяльності Київського інвестиційного агентства, столичної  підземки, USAID і громадської організації «Права людини».

«Наша програма призначена для широкого кола користувачів та пасажирів  метрополітену. Але під час розробки ми приділяли особливу увагу найменш мобільним групам населення – людям з інвалідністю, особам похилого віку та батькам з дитячими візочками. Завдяки використанню мобільного цього додатку кожен може ввести початкову і кінцеву станцію метро і побачити на екрані свого мобільного телефону всі перешкоди, що можуть виникнути на її маршруті, наявність сходів, пандусів, ескалаторів, дверей, ліфтів та турнікетів», – розповів заступник генерального директора Київського інвестиційного агентства Юрій Назаров.

«Ми підтримуємо подібні проекти, завжди йдемо назустріч та надаємо усю необхідну інформацію, бо розуміємо їх важливість. Не так давно у метрополітені з’явилися схеми ліній для людей з вадами зору. Нові станції уже обладнані ліфтами, на входах працюють звукові маячки», - додав головний інженер КП «Київський метрополітен» Володимир Зель.

За словами організаторів  додаток «Метро для всіх» уже запущений у 6 країнах світу та 13 містах: Білорусі (Мінськ), Росії (Москва, Санкт-Петербург, Новосибірск, Єкатеринбург, Волгоград, Казань, Нижній Новгород, Самара), Польщі (Варшава), Нідерландах (Амстердам), Швейцарії (Лозанна), Великобританії (Глазго). 

Завдання цього проекту – збір, обробка, аналіз та візуалізація даних про доступність київського метро. З подальшим створенням додатків, які б інформували користувачів про перешкоди на маршруті та полегшили навігацію в підземці.

Однак проект «Метро для всіх» має забезпечити зручну навігацію в метро для всіх груп і верств населення – вже сформовано дуже детальні схеми станцій метро, на яких будь-яка людина може побачити, де їй зручніше виходити.

Активно до презентації долучилися й громадські організації. Зокрема, прозвучало прохання додати аудіо версію, а також попрацювати над кольоровою гаммою для кращого сприйняття людьми з порушенням зору.

Середня оцінка: 1.5 (42 голоси)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»