Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

У метро не буде «останньої поїздки»

Відтепер пасажири столичної підземки не побачать «останньої поїздки». Цей напис з’являвся на дисплеї рідера, коли ресурс безконтактної картки на кількість поїздок закінчувався. Фахівці оновили програмне забезпечення та замінили його на «залишок 0 поїздок».

Нагадаємо, що кілька років тому, за порадою психологів, підземка змінила напис «виходу немає» на вхідних дверях до станцій.

Київський метрополітен продовжує впроваджувати соціальні проекти та активно реагує на звернення і пропозиції пасажирів.

Так, на прохання киян та гостей столиці, фахівці підземки відновили на моніторах, що висять у вагонах, годинник.

Середня оцінка: 2.8 (16 голосів )

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»