Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Офіційна заява щодо публікації на сайті "Кияни".

"Скарга пасажира, що з'явилась на сайті "КИЯНИ", на те, що сьогодні, 3 лютого, у касі на станції метрополітену "Лук'янівська" продавались жетони по 2 грн., безпідставна" - про це заявив начальник комерційної служби метрополітену Олександр Юрченко. За його словами, працівники служби спільно з інспекторами служби воєнізованої охорони оперативно відреагували і перевірили цю інформацію. Викладений факт не підтвердився. Надалі зі зверненнями про роботу метрополітену радимо пасажирам звертатися на "гарячу" телефонну лінію метрополітену (тел.537-55-05), що працює в цілодобовому режимі або в службу допомоги мера киянам 051. Також можна писати на сайт метрополітену в розділ "Зворотній зв'язок" чи звертатися в касу метрополітену за книгою скарг та пропозицій. При цьому необхідно залишити свої контакти, стисло викласти суть скарги для того, щоб можна було ретельно розібратися в ситуації, надати заявнику відповідь, а також притягти до відповідальності винних.

Середня оцінка: 1 (1 vote)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»