Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

За півроку до метрополітену надійшло понад 5 тисяч звернень

За шість місяців ми отримали 5130 звернень від пасажирів. Це вдвічі менше аніж за такий же період минулого року.

Здебільшого питання стосувалися проїзду пільгових категорій, та перевезення великогабаритного багажу.

68 пасажирів цікавилися механізмом розміщення реклами у підземці, а 41 - інтервалами руху.

99 пасажирів залишили скарги на роботу пасажирської автоматики. Минулого року таких звернень було зафіксовано 302.

Столичний метрополітен детально розглядає кожне питання щодо роботи підприємства.

На особистому прийому у керівництва побували 327 людей, з яких 211 розглядали можливості працевлаштування у столичній підземці.

Середня оцінка: 1 (16 голосів )

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»