Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Київ продаватиме рекламу в метро через аукціони «ProZorro.Продажі»

Київська міська державна адміністрація підписала Декларацію про співпрацю з «ProZorro.Продажі». Документ закладає основу для проведення пілотного проекту щодо розміщення об`єктів реклами в м. Києві на відкритих електронних аукціонах.

У рамках пілоту на аукціони у «ProZorro.Продажі» буде виставлятися право на розміщення рекламних носіїв у КП «Київський метрополітен». Таким чином лоти включатимуть у себе право на розміщення реклами на вагонах та станціях метрополітену.

Від КМДА Декларацію підписав заступник голови КМДА Олексій Резніков.

«Завдання столичної влади – якомога краще дбати про інтереси громади. Київ має величезний, цікавий для ринку актив. Треба використовувати його ефективно і отримувати ринкової ціну», – зазначив заступник голови Київської міської державної адміністрації Олексій Резніков.

Наступним кроком пілотного проекту стане внесення відповідних змін до рішення КМДА від 20 квітня 2017 року № 223/2445 «Про затвердження Правил розміщення рекламних засобів у місті Києві». А перші лоти в системі мають з’явитися протягом 2 місяців з моменту підписання Декларації.

«Ми очікуємо, що пілотний проект буде більш ніж успішним, – розповів в.о. директора ДП «Прозорро.Продажі» Олексій Соболев. – На користь цього свідчить позитивний досвід прозорих аукціонів як у столиці, так і в регіонах. Наприклад, у Києві ми провели десятки успішних аукціонів із продажу прав на проведення сезонних ярмарків, часто стартова ціна зростала вдвічі. Ми також успішно продали право на оренду торгового місця на легендарній Бессарабці. Ну а про продаж вагонів Київського метрополітену чули усі».

Після успішного завершення пілотного проекту, використання системи буде поширене і на інші комунальні підприємства столиці.

«ProZorro.Продажі» – це електронна торгова система державних аукціонів, що використовується для продажу активів неплатоспроможних банків, які знаходяться в управлінні Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, та реалізації майна державних та комунальних підприємств.

Нагадаємо, що у квітні 2017 року Київрада ухвалила нові Правила розміщення зовнішньої реклами, а у грудні 2017 року завершена робота над Схемою розміщення наземної реклами.

 

Середня оцінка: 1.4 (21 vote)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»