Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Відомий Фейсбук-персонаж Гусь розповість про правила метро для людей

 
Київський метрополітен у співпраці з авторкою Надьожна та компанією Art Nation Brands презентував постери, присвячені правилам підземки. У серії йдеться як про нагадування стандартних важливих правил, так і про людяність та  ввічливість під час спільних поїздок. 
 
“Ми хочемо осучаснити сприйняття важливих моментів у метрополітені, від яких залежить, як безпека, так і комфорт поїздки кожного пасажира”, - пояснює радник начальника метрополітену Наталка Макогон.
 
Проект передбачає кілька етапів. Перший - це відкрита виставка “Гусь у метро” у вестибюлі “Золотих воріт”. За кілька тижнів постери з відомим персонажем з’являться у вагонах та на станціях підземки. Тоді ж розпочнеться аналіз відгуків користувачів. За найкреативнішими буде створено наступну серію постерів про правила метро від пасажирів для пасажирів. 
 
“Як активним користувачам підземки нам було цікаво долучитися до такого соціального проекту. Бо й справді часто здається, що в транспорті не вистачає саме ввічливості та поваги. До прикладу, це ж очевидно, що потрібно знімати наплічник, але виникає враження, що деяким пасажирам для такої дії потрібен окремий закон від Верховної Ради”, - каже генеральний продюсер групи компаній Art Nation Едуард Ахрамович.
 
Наразі серія включає 9 постерів, зокрема про перевезення велосипедів, притримування дверей, знімання наплічника і навіть про важливість ранкового душу. Для метрополітену проект розроблено на безоплатній основі.  Водночас метрофани зможуть замовити собі продукцію із зображеннями Гуся у метро в офіційному магазині http://thegoose.shop/. 
 

Середня оцінка: 2.4 (20 голосів )

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»