Є що нам сказати?
Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або напишіть начальнику метрополітену.

Віталій Кличко: «Наша принципова позиція – кількість реклами у столиці має бути меншою»

Влада Києва разом із власниками рекламних компаній розробила правила розміщення зовнішньої реклами в Києві. Тепер її кількість на вулицях столиці зменшиться. Про це заявив мер Києва Віталій Кличко в ефірі телеканалу «Newsone». За його словами, у місті впроваджують нову схему розміщення наземної реклами.

«Наша принципова позиція – кількість реклами на вулицях столиці має бути меншою. Ми знайшли компроміс між усіма ключовими гравцями рекламного ринку. І домовилися про те, що зовнішньої реклами в місті повинно бути менше. Сьогодні, наприклад, ви не побачити в центрі столиці так звані розтяжки, не побачите такої кількості великих білбордів. Діють ухвалені правила. Це стосуватиметься і метрополітену. Ми мінімізуємо кількість реклами, яка «закриває» як вагони метро, так і самі станції», – сказав мер столиці.

За його словами, нагальним є питання впорядкування розміщення реклами на транспорті. Віталій Кличко заявив, що він дав відповідне доручення профільному заступнику Олексію Резнікову та Управлінню з питань реклами КМДА щодо розробки у стислі терміни схеми розміщення реклами на транспорті. Її, зокрема, не повинно бути на вікнах та дверях у вагонах метро, на дверях вхідної групи метрополітену та мармурових фрагментах оздоблення станцій. Також реклама не повинна псувати вигляд станцій – пам’яток архітектури.

Середня оцінка: 1.7 (17 голосів )

mastercard

Картка киянина

Довіряй ЗСУ!

Допомога учасникам антитерористичної операції

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»

Головні правила безвізового режиму з ЄС

Інформаційний відеоролик про імунопрофілактику

Опікові ураження у дітей