Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

У метрополітені запустили оновлену відеоінформаційну систему

Сьогодні у столичному метрополітені презентували та запустили в роботу оновлену відеоінформаційну систему. Вона передбачає надання пасажиру якісних навігаційних даних, креативних роликів про правила підземки, а також ведення відеонагляду у вагонах під час руху поїзда.

Проект впроваджено завдяки інвестиціям компанії «ТРАНС-МЕДІА», яка займається рекламою. Це одна з найбільших інвестицій приватного бізнесу в розвиток міської інфраструктури і суспільного простору Києва.
«Розвиток цієї системи – можливість підвищення якості послуги. Пасажири отримуватимуть дані про напрямок руху, наступні станції, пересадки, а також цікаві правила метро та іншу необхідну інформацію. А відеонагляд у вагонах – це додатковий рівень безпеки під час поїздки. Такий проект – гарний приклад співпраці бізнесу з містом та комунальним підприємством»,– каже заступник начальника КП «Київський метрополітен» Дмитро Пеклун.
У компанії «ТРАНС-МЕДІА» повідомляють, що загалом система складатиметься з 2400 моніторів у вагонах. Спочатку їх встановлять та протестують на модернізованих поїздах, а потім поступово на усіх.
«У рамках пілотних запусків ми уже врахували побажання пасажирів, зокрема щодо годинника на екранах, створено рухомий рядок для оперативної інформації та ексклюзивні візуалізації руху поїздів з дронів. Компанія й надалі готова сприяти створенню та розміщенню важливого соціального контенту, водночас може використовуватися і для комерційних пропозицій», – пояснює директор ТОВ «ТРАНС-МЕДІА» Олег Хаврук.
Для створення якісних навігаційних повідомлень консультації проводилися з громадською ініціативою «Агенти змін», які давно співпрацюють зі столичною підземкою.
«Так, ми долучалися до роботи щодо інформування про напрямок руху, наступні станції, важливим також було дублювання англійською, чіткі читабельні шрифти», – додає представник ініціативи Олександр Колодько.
Цікавинкою для пасажирів стануть креативні ролики про правила підземки від інтернет-персонажа Гусь.
«У рамках проекту з підземкою «Спільно про важливе» ми поєднали корисне і смішне. Переконані, що такі ролики яскраво привернуть увагу пасажирів та нагадають про прості, але важливі правила користування підземкою», – переконаний продюсер компанії Art Nation. Едуард Ахрамович. 
Наразі в ротації буде 9 роликів, зокрема про зручність користування карткою метро, життєву необхідність поступатися місцем, знімати наплічник та не заступати за обмежувальну лінію.

 

Середня оцінка: 2.3 (6 голосів )

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»