Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Віталій Кличко про впровадження електронного квитка: «Необхідний резервний варіант роботи на випадок збоїв чи втручання в систему»

Проект веде Департамент інформаційно-комунікаційних технологій, а оператором системи є КП "ГІОЦ".
Сьогодні хід проекту обговорили на колегії КМДА під головуванням Віталія Кличка.
Оскільки в мережі з'явилася неточна інформація і ми отримуємо запитання, то повідомляємо, що наразі оплата банківською карткою та мобільними додатками Apple Pay та Google Pay на жовтих турнікетах працює у звичайному режимі.
Голова КМДА доручив вивчити інтеграцію системи електронного квитка та системи, що працює з додатками Google Pay та Apple Pay. Віталій Кличко нагадав, що київський метрополітен став 5-м у світі, де впровадили розрахунок у метро за допомогою цих додатків.
Впроваджуючи систему електронного квитка у громадському транспорті, місто обов’язково повинне мати резервний варіант роботи на випадок можливих збоїв програм та зовнішнього втручання у систему. Інакше це може призвести до масштабних збоїв у роботі транспортної системи міста. Про це мер столиці Віталій Кличко заявив під час розширеного засідання колегії КМДА.
За його словами, щодня послугами столичного метрополітену користуються понад півтора мільйона пасажирів. Послугами КП «Київпастранс» – більше одного мільйона людей. Тому питання впровадження електронного квитка – дуже важливе.
«Скажу одразу – процес цей тривалий. Розпочали ми його ще у квітні минулого року. І система досі тестується. За результатами восьми місяців дослідної експлуатації, вона показала стабільну роботу. Згідно з графіком, до системи вже під’єднали 10 станцій метрополітену, де тепер можна користуватися електронним квитком. Це: «Хрещатик», «Театральна», «Майдан Незалежності», «Акедеммістечко», «Лісова», «Арсенальна», «Теремки», «Видубичі», «Сирець» та «Почайна». Із 25 серпня на цих станціях відбувається продаж та поповнення виключно транспортної картки Kyiv Smart Card», – підкреслив мер.
Він зазначив, що на сьогодні до системи підключили 100 відсотків наземного транспорту – 1326 одиниць рухомого складу. Адаптовано турнікети на станціях міської електрички та швидкісного трамваю, ввели в експлуатацію 100 комплектів пристроїв контролю.
Також створено сайт transport.kyivcity.gov.ua. Організовано роботу Інформаційно-довідкового центру, виділена телефонна лінія для опрацювання телефонних запитів. Впровадили також особистий кабінет користувача, за допомогою якого можна персоналізувати транспортну картку, поповнювати її. Перевагами сайту вже скористались майже 28 тисяч пасажирів.
Впровадили і мобільний додаток KyivSmartCity, що дозволяє здійснювати всі необхідні операції з карткою, поповнювати її та здійснювати безконтактний розрахунок.
«Хочу одразу сказати – систему адаптовано до прийому картки киянина. Так що пільговики не повинні хвилюватися. Проте є недоліки, на які негайно треба звернути увагу. Досі не вирішене питання фінансування виготовлення електронного квитка учня. Як і питання забезпечення студентськими квитками. Також залишається актуальним затвердження алгоритму видачі електронних квитків громадянам пільгових категорій, які не мають та не можуть отримати муніципальні картки», – зазначив мер столиці.

Нагадаємо також, що про детальна інформація про е-квиток розміщена - https://transport.kyivcity.gov.ua/
"Гаряча лінія" - 044 - 366 55 55
 

Середня оцінка: 1.7 (10 голосів )

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»