Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Е-квитком у столичній підземці щодня користуються майже 130 тисяч пасажирів

Щодня е-квитком у підземці користується майже 130 тисяч пасажирів, що становить майже 9% від загальної кількості. Про це під час прес-брифінгу повідомив заступник начальника КП «Київський метрополітен» Дмитро Пеклун.
 
За його словами, система е-квитка вже працює на усіх станціях, а у найближчі кілька місяців з обігу будуть виведені жетони.
 
«Разова поїздка реалізовуватиметься через QR-квиток. Сьогодні скористатися QR-квитком уже можна на станціях «Кловська», «Льва Толстого», «Почайна», «Сирець», – зазначив Дмитро Пеклун.
 
Він нагадав, що наразі у метрополітені пасажир може придбати KyivSmartCard у касах на 10 станціях. Після підключення оператором запланованої кількості автоматів із продажу та поповнення KyivSmartCard пасажир зможе обслуговуватися самостійно без залучення касира як зайвого посередника.
 
Довідково. Єдиний електронний квиток існує у двох видах: матеріальний (транспортна картка Kyiv Smart Card, роздрукований одноразовий QR-квиток) та електронний (згенерований QR-квиток у смартфоні) Транспортна картка Kyiv Smart Card дає можливість купити від 1 до 50 поїздок із можливістю заощадити (при купівлі 50 поїздок економія складає 1,5 грн за кожну поїздку).
 
Купити Kyiv Smart Card можна у касах 10 станцій метро та в автоматах самообслуговування на 13 станціях метро, у фунікулері, у мережі Т-кіосків на зупинках громадського транспорту.
 
Поповнити Kyiv Smart Card можна у додатку Kyiv Smart City, у касах на 10 станціях метро, в особистому кабінеті киянина, в автоматах самообслуговування на 16 станціях метро, у фунікулері, у терміналах самообслуговування Ibox, EasyPay, 2click, за допомогою чат ботів KyivPayBot і KyivMetroBot у Телеграм та Фейсбук.
 
Одноразовий QR-квиток можна придбати у додатку Kyiv Smart City, у касах метро та автоматах самообслуговування на станціях «Площа Льва Толстого», «Почайна», «Сирець», в Особистому кабінеті киянина, у терміналах самообслуговування Ibox, 2click, за допомогою чат ботів KyivPayBot і KyivMetroBot в Телеграм та Фейсбук.
 
Для забезпечення підтримки пасажирів створено портал transport.kyivcity.gov.ua, сторінку Kyiv Smart Card у Facebook, сall-центр: (044) 366 55 55), що працює у режимі 24/7, та команду техпідтримки для оперативного реагування на звернення пасажирів.
 

Середня оцінка: 3 (2 голоси)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»