Вт, 17/12/2019 - 14:32
Шановні пасажири!
Як діяти коли:
1. некоректно спрацювала картка е-квитка (KyivSmartCard та Картка киянина) - зателефонувати на гарячу лінію оператора КП "ГІОЦ" 044-366 55 55 або зайти на сайт оператора та скористатися телеграм-ботом оператора, або звернутися на фб-сторінку KyivSmardCard та залишити повідомлення.
2. некоректно спрацювала чи зламалась картка метро - звернутися до сервісного центру. Вони працюють на станціях "Майдан Незалежності", "Дорогожичі", "Дарниця", "Політехнічний інститут", «Почайна» та «Хрещатик» з 8 до 19 без вихідних. Техперерва 12-12.30
3. некоректно спрацювала безконтактна банківська картка - залишити інформацію ТУТ, вказавши перші та останні 4 цифри номеру картки, власника, станцію та час, коли стався випадок. Фахівці метрополітену та КП "ГІОЦ" по своїх напрямках опрацьовують кожне звернення