Вт, 19/05/2020 - 07:21
Після відновлення роботи підземки пасажири користуватимуться виключно електронним квитком. Сплачувати за проїзд на турнікетах можна буде:
- Kyiv Smart Card;
- Карткою метро (до 31.03.2021);
- Безконтактною банківською карткою будь-якої платіжної системи на жовтих турнікетах;
- Мобільними додатками Google Pay та Apple Pay;
- Мобільним додатком Kyiv Smart Сard;
- Разовим квитком з QR-кодом (паперовим або електронним).
Протягом місяця з дати відновлення роботи пасажири також зможуть використати раніше придбані жетони зеленого кольору.
Пасажири пільгових категорій столиці для проходу в метро мають використовувати Картку киянина. Загальнодержавні пільгові категорії пред’являють оригінал відповідного посвідчення.
Нагадуємо, що громадський транспорт столиці перейшов на систему електронного квитка. Оператором системи визначено КП “ГІОЦ”. Детально https://transport.kyivcity.gov.ua/2/, “гаряча лінія” - (044) 366-55-55.
Для уникнення черг закликаємо заздалегідь підготувати засоби оплати проїзду та перевіряти їх наявність перед виходом з дому, особливо у дітей. Квиток для разового проїзду можна згенерувати завчасно у додатку https://app.kyivcity.gov.ua/start Це дозволить уникнути черги до каси.
До вiдновлення роботи метрополiтену е-квиток можна купити у Т-кiосках, яких устолиці понад 300. Вони розташованi здебiльшого на зупинках громадського транспорту.
https://www.google.com/mymaps/viewer?mid=1OtxYumeSrVx3A084QO72u4cpQLaFG0ef&hl=uk
Що стосується наземного громадського транспорту. У ньому також оплата здійснюватиметься за допомогою Kyiv Smart Card, разового квитка з QR-кодом (паперового або електронного) або безконтактної банківської картки будь-якої платіжної системи. Проте, до 1 липня у пасажирів залишатиметься можливість придбати квиток на проїзд безпосередньо у кондуктора в трамваї, тролейбусі чи автобусі.
Нагадуємо, що кожен може заощадити, поповнюючи Kyiv Smart Card одразу на 50 поїздок. Таке поповнення дає можливість заощадити до 1,5 гривні на кожній поїздці у всіх видах громадського транспорту.