Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Про хід будівництва метро на Виноградар

 Метробудівці за допомогою "Галини" вже встигли прокласти 815 метрів правого тунелю в напрямку станції метро "Сирець", яка зараз є кінцевою станцією зеленої лінії. Зазначимо, що наприкінці лютого щит пройшов 700 метрів тунелю. А всього перегін матиме протяжність 1256 метрів. Тож залишилося зовсім небагато.

Хай буде світло! Тунель скоро з'єднає "Сирець" і "Мостицьку".

До літа, якщо все буде добре, тунель зв'яжуть із "Сирцем". Потім щит піде від "Сирця" до "Мостицької" для зведення другого тунелю. Через складну геологічну ситуацію щит може проходити від 3 до 7 метрів на день.

Зараз для вивезення ґрунту використовують спеціальні мультимашини, які не тільки вивозять породу, але й завозять будівельний матеріал для облаштування тунелів.

"Це абсолютно нова технологія, машини ми закупили під цей проєкт. Раніше ґрунт доводилося вивозити "КрАЗами" – це уповільнювало роботи з будівництва метрополітену", – розповів директор із маркетингу АТ "Київметробуд" Юрій Пастух.

У мультимашині 2 кабіни.

Унікальна машина вивозить ґрунт.

Ці машини, що складаються з двох кабін, також привозять спеціальні блоки, з яких тунелепрохідницький щит збирає "оболонку" перегону між станціями. Маленькі важать близько 850 кілограмів, а великі – 2,5 тонни. Робітник за допомогою спеціального пульта управляє мобільним краном, який опускає ці блоки, а потім щит починає збирати з них цільну конструкцію.

Кран вивантажує блоки для будівництва тунелю.

У сам тунель провели світло, комунікації, необхідні для будівництва станцій, та облаштували робочі місця для метробудівців.

Майбутній вестибюль "Мостицької" розташується неподалік від Сирецького парку, тут поруч ерозташован кафе, яке заважає будівництву виходу зі станції. Зараз іде діалог із власниками закладу, оскільки він підлягає демонтажу.

Тут буде вестибюль станції "Мостицька".

"Проспект Правди" і нові потяги

На "Проспекті Правди" зараз відбуваються роботи з перекладання комунікацій і роботи в котловані.

"Там є проблеми зі зливовою каналізацією, інженерними мережами. Також розробляється схема руху транспорту для перекладання інженерних мереж та побудови тунелю", – заявив Сергій Полянський. Він також підкреслив, що будівельники метро роблять все можливе, щоб встигнути відкрити станції до кінця 2021 року.

Та метробудівці налаштовані оптимістично.

"Ви ж бачите, яка ситуація у світі відбувається, – коронавірус та економічні труднощі. Разом із тим ми робимо все можливе, щоб відкрити станції в запланований термін", – запевнив Полянський.

На нових станціях метро буде працювати близько 150 осіб – директори станцій, адміністративний і технічний персонал.

"Спочатку призначать начальників станцій, які увійдуть у курс справи, а потім будемо добирати решту персоналу. Зазвичай на нові станції приходять люди, які вже мають досвід роботи у підземці", – зазначила Наталка Макогон.

Також цими станціями курсуватимуть нові потяги з наскрізним проходом. Усього планується купити 10 таких поїздів. Тендер на закупівлю нових вагонів має закінчитися вже в жовтні 2021 року.

Нові станції обслуговуватимуть близько 100 тисяч пасажирів щоденно.

Нагадаємо, вартість зведення двох станцій на Виноградар становить 6 мільярдів гривень.

Ддерело: https://news.obozrevatel.com/ukr/kiyany/life/galya-vodi-i-koronavirus-yak-buduyut-metro-na-vinogradar-u-kievi-eksklyuzivni-foto-i-video.htm?fbclid=IwAR2DJESoutPgyhFUjE_M-9w5P_p6gwCyyxrt1xUulF3AnMqFQ9qsHXE5_sg 

 

Середня оцінка: 2.6 (5 голосів )

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»