Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Про заходи щодо поліпшення культури обслуговування пасажирів

З метою поліпшення культури обслуговування пасажирів та створення сприятливих умов для людей з обмеженими фізичними можливостями, у Київському метрополітені триває робота щодо забезпечення належного рівня обслуговування інвалідів.

Протягом ІІI кварталу поточного року для осіб з обмеженими фізичними можливостями влаштовано 9 колясочних з’їздів на станціях: «Гідропарк» (1 шт), «Святошин» (2 шт), «Майдан Незалежності» (1 шт), «Площа Льва Толстого» (2 шт), «Палац Спорту» (1 шт), «Печерська» (1 шт), «Видубичі» (1 шт). Вартість виконаних робіт складає 32 тис. грн. Робота з влаштування колясочних з’їздів триватиме. До кінця року в метрополітені з’являться ще 7 колясочних з’їздів.

Принагідно повідомляємо, що з початку року на станціях метрополітену влаштовано всього 18 колясочних з’їздів на суму 98 тис. грн. Окрім цього, для інвалідів з вадами слуху за кошти інвесторів обладнано відео-інформаційними системами 5 вагонів метрополітену.

Також у метрополітені постійно забезпечується виконання інструкцій «Про порядок проїзду в метрополітені пасажирів-інвалідів на колясках» та «Про порядок проїзду в метрополітені інвалідів по зору І та ІІ груп».

Ще немає голосів

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»