Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Метрополітен. Основне: 25 липня - 1 серпня

Метрополітен. 

Основне: 25 липня - 1 серпня
 
Минулого тижня Київський метрополітен перевіз 3,3 мільйона пасажирів, з них  830 тисяч - за документами пільгового проїзду. 
 
Оператором оплати проїзду у громадському транспорті визначено КП «ГІОЦ», у разі виникнення запитань просимо телефонувати на гарячу лінію оператора (044) 366 55 55. 
Для сплати проїзду можна скористатися наступними сервісами: 
- транспортною карткою; 
- Qr-квитком; 
- Qr-кодом, згенерованим у додатку «Київ Цифровий»; 
- безконтактною банківською карткою; 
- мобільними додатками ApplePay та Google Pay. 
 
Наразі інтервали руху поїздів у пікові години становлять 4-5 хвилин, у між пік – 8-10 хвилин. Детальний графік руху поїздів та режим роботи станцій за посиланням http://metro.kyiv.ua/node/103
 
Минулого тижня фахівці підприємства провели необхідні планові ремонтні роботи. Зокрема, замінили 26 шпал, 8 брусів на стрілочних переводах та 56 метрів рейки. Також тривають капітальні ремонти ескалаторів на пересадці «Золоті ворота»-«Театральна» та на станції «Контрактова площа». 
 
Нагадаємо, що під час повітряної тривоги рух поїздів наземними ділянками призупиняється, водночас підземні станції як укриття працюють цілодобово. 
 
Прохід на станцію у комендантську годину (з 23:00 до 5:00) під час повітряної тривоги такий: 
- при вході в метрополітен як укриття обов’язково мати документ-посвідчення особи; 
- прохід на станції для укриття забезпечують правоохоронці. Контакт поліції розміщено біля входу. Також для виклику чергового можна скористатися дзвоником біля вхідних дверей;
- уночі працює той же вестибюль, що й у денну зміну.
Просимо дотримуватися правил воєнного стану.
Середня оцінка: 3 (4 голоси)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»