Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Минулого тижня столичним метро скористались понад 5 мільйонів пасажирів, із яких майже 1,2 мільйона – пільговики

Минулого тижня столичний метрополітен перевіз понад 5 мільйонів пасажирів, із яких майже 1,2 мільйона – пільговики. Також за цей період на станціях метро як укриття під час оголошення сигналу «Повітряна тривога» в комендантську годину перебувало більше ніж 7600 осіб, зокрема майже 600 дітей.

Водночас для безпечного та безперебійного руху поїздів на підприємстві постійно проходять планові роботи з утримання колійного господарства. Минулого тижня фахівці замінили 35 шпал, 26 брусів на стрілочних переводах та 25 м рейки.

За минулий тиждень 34 рази зупинялись ескалатори підземки через потрапляння особистих речей пасажирів, ще 73 рази ескалатори зупиняли працівники метро, щоб запобігти травмуванню. Закликаємо пасажирів бути обачними та обережними під час користування ескалаторами. Також нагадуємо, що нині тривають почергові капітальні ремонти ескалаторів на станціях «Палац спорту» та «Либідська».

Інтервали руху поїздів у години пік у будні дні наразі становлять 02:30-03:00 хвилини, у міжпікові – 05:00-05:30 хвилин. У вихідні дні інтервал між поїздами вдень – 6-7 хвилин. Детальна інформація про графік роботи метрополітену за посиланням: http://metro.kyiv.ua/node/7290.

Нагадуємо, у столичному метрополітені доступні такі засоби оплати проїзду:
- транспортна карта;
- qr-квиток;
- qr-код, згенерований у додатку Київ Цифровий;
- безконтактна банківська картка;
- мобільні додатки ApplePay та Google Pay.

Оператором оплати проїзду у громадському транспорті визначено КП "ГІОЦ", тож у разі виникнення запитань необхідно телефонувати на гарячу лінію оператора: 044-366-55-55.

 

Середня оцінка: 5 (1 vote)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»