Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Минулого тижня столичним метро скористались понад 5 мільйонів пасажирів, із яких майже 1,2 мільйона – пільговики

Минулого тижня столичним метро скористались понад 5 мільйонів пасажирів, із яких майже 1,2 мільйона – пільговики. 

Також за цей період станціями метро як укриттям під час оголошення сигналу «Повітряна тривога» в комендантську годину скористалися більше 7 100 осіб, із них майже 600 – діти.

Для безпечного та безперебійного руху поїздів на підприємстві тривають планові роботи з утримання колійного господарства. Минулого тижня фахівці замінили 6 шпал, 36 брусів на стрілочних переводах та 50 м рейки. Окрім того, проходять почергові капітальні ремонти ескалаторів на станціях «Палац спорту» та «Либідська».

Закликаємо пасажирів бути обачними та обережними під час користування ескалаторами. Минулого тижня працівники підземки зупиняли ескалатори 59 разів, щоб запобігти травмуванню пасажирів, та 18 разів – через потрапляння в них сторонніх предметів, які перевозили пасажири.

Інтервали руху поїздів у години пік у будні дні наразі становлять 02:30-03:00 хвилини, у міжпікові – 05:00-05:30 хвилин. У вихідні дні інтервал між поїздами вдень – 6-7 хвилин. Детальна інформація про графік роботи метрополітену за посиланням: http://metro.kyiv.ua/node/7290.

Нагадаємо, що у столичному метрополітені доступні такі засоби оплати проїзду:

  • транспортна карта;
  • qr-квиток;
  • qr-код, згенерований у застосунку Київ Цифровий;
  • безконтактна банківська картка;
  • мобільні додатки ApplePay та Google Pay.

Оператором оплати проїзду у громадському транспорті визначено КП «ГІОЦ», тож у разі виникнення запитань необхідно телефонувати на гарячу лінію оператора: 044-366-55-55.

 

 

Середня оцінка: 5 (1 vote)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»