Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Минулого тижня столичним метро скористалися понад 4,8 мільйона пасажирів, із яких 1,2 мільйона – пільговики

Минулого тижня столичним метро скористалися понад 4,8 мільйона пасажирів, із яких 1,2 мільйона – пільговики. 

На підприємстві проходять планові роботи з утримання інфраструктури, зокрема з 13 до 20 травня замінили 58 шпал та 8 брусів. Крім того, триває плановий почерговий капітальний ремонт ескалаторів на станції «Шулявська». На станції «Палац спорту» ремонт ескалаторів завершено.

Водночас через недотримання пасажирами правил користування трапляються зупинки ескалаторів. Так, із різних причин минулого тижня відбулася 131 зупинка ескалаторів, зокрема 13 разів пасажири зупиняли ескалатор ручкою «стоп» без необхідності, 72 – для уникнення травмування, 42 – через потрапляння особистих речей. Закликаємо пасажирів бути обачними та дотримуватися правил поведінки.

Інтервал руху поїздів у будні дні, в години пік становить 02:30-03:00 хвилини, у міжпікові – 05:00-05:30 хвилин. У вихідні дні інтервал між поїздами вдень – 6-7 хвилин. Рух поїздів «синьою» лінією здійснюється між станціями «Героїв Дніпра» – «Либідська», а між станціями «Теремки» – «Деміївська» працює «човниковий» рух поїздів з інтервалом 13 та 17 хвилин, залежно від напрямку руху. Детально про режим роботи за посиланням: http://metro.kyiv.ua/node/7290.

Нагадаємо, що у столичному метрополітені доступні такі засоби оплати проїзду:

  • транспортна карта;
  • qr-квиток;
  • qr-код, згенерований у застосунку Київ Цифровий;
  • безконтактна банківська картка;
  • мобільні додатки ApplePay та Google Pay.

Оператором оплати проїзду у громадському транспорті визначено КП «ГІОЦ», тож у разі виникнення запитань необхідно телефонувати на гарячу лінію оператора за тел.: 044-366-55-55.

 

Середня оцінка: 5 (1 vote)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»