Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Минулого тижня столичним метро скористалися майже 4,7 мільйона пасажирів, із яких 1,2 мільйона – пільговики

Минулого тижня столичним метро скористалися майже 4,7 мільйона пасажирів, із яких 1,2 мільйона – пільговики. 

На підприємстві проходять планові роботи з утримання інфраструктури, зокрема з 17 до 24 червня замінили 26 шпал, 18 брусів та 1 стрілочний перевід. Крім того, триває плановий почерговий капітальний ремонт ескалаторів на станції «Шулявська» та ескалатора № 2 на станції «Вокзальна».

Водночас через недотримання пасажирами правил користування трапляються зупинки ескалаторів. Так, із різних причин минулого тижня відбулося 127 зупинок ескалаторів. Зокрема, 6 разів пасажири зупиняли ескалатор ручкою «стоп» без необхідності, 45 – для уникнення травмування, 63 – через потрапляння особистих речей. Закликаємо пасажирів бути обачними та дотримуватися правил поведінки.

Інтервали руху поїздів у будні в години пік становлять орієнтовно 3–4 хвилини, а у міжпікові – 6:00–6:30 хвилин. У вихідні дні час очікування поїзда складає 6–7 хвилин. Звертаємо увагу, що рух поїздів «синьою» лінією здійснюється між станціями «Героїв Дніпра» – «Либідська», а між станціями «Теремки» – «Деміївська» працює «човниковий» рух поїздів з інтервалом 13 та 17 хвилин, залежно від напрямку руху. Детально про режим роботи за посиланням: http://metro.kyiv.ua/node/7290.

Нагадуємо, що в КП «Київський метрополітен» відкрито більше 15% вакантних посад. Найбільше підприємство потребує таких фахівців як слюсар, токар, фрезерувальник, електромеханік. Детальніше про перелік вакансій і працевлаштування за посиланням: http://metro.kyiv.ua/node/7203.

Більше інформації про роботу в метрополітені за телефонами: 044-238-54-98, 044-238-44-70. Резюме надсилати на електронну адресу:
S.Fil@metro.kyiv.ua

 

Середня оцінка: 5 (1 vote)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»