Наша гаряча лінія ― (044)537-55-05
Або залишіть звернення..

Минулого тижня столичним метро скористалися 4,6 мільйона пасажирів, із яких майже 1,2 мільйона – пільговики

Минулого тижня столичним метро скористалися 4,6 мільйона пасажирів, із яких майже 1,2 мільйона – пільговики.

На підприємстві проходять планові роботи з утримання інфраструктури, зокрема з 24 червня до 1 липня замінили 18 шпал, 18 брусів та 2 стрілочних переводи. Крім того, триває плановий почерговий капітальний ремонт ескалаторів на станції «Шулявська» та ескалатора № 2 на станції «Вокзальна».

Водночас через недотримання пасажирами правил користування трапляються зупинки ескалаторів. Так, із різних причин минулого тижня відбулося 103 зупинки ескалаторів. Так, 10 разів пасажири зупиняли ескалатор ручкою «стоп» без необхідності, 48 – для уникнення травмування, 39 – через потрапляння особистих речей. Підприємство закликає бути обачними та дотримуватися правил поведінки.

Інтервали руху поїздів у будні, в години пік становлять орієнтовно 3–4 хвилини, а в міжпікові – 6:00–6:30 хвилин. У вихідні дні час очікування поїзда складає 6–7 хвилин. Звертаємо увагу, що рух поїздів «синьою» лінією здійснюється між станціями «Героїв Дніпра» – «Либідська», а між станціями «Теремки» – «Деміївська» працює «човниковий» рух поїздів з інтервалом 13 та 17 хвилин, залежно від напрямку руху. Детально про режим роботи за посиланням: http://metro.kyiv.ua/node/7290.

Нагадаємо, що на підприємстві оголошено набір фахівців із обслуговування та ремонту ескалаторів за різними напрямами. Зокрема відкриті такі вакансії: слюсар-електрик, слюсар-ремонтник, електромеханік.

Усі зацікавлені у вакансії можуть звертатися за телефоном (044) 238-47-06 або заповнити форму http://e.surl.li/szxdeq, після чого з ними зв’яжуться фахівці з кадрової роботи.

 

Середня оцінка: 5 (2 голоси)

e-Квиток

Дія. Цифрова освіта

Електроні закупівлі КП «Київський метрополітен»